ח"כ מארק על משפט נתניהו: "ניסיון חיסול פוליטי של שלטון הימין"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מארק על משפט נתניהו: "ניסיון חיסול פוליטי של שלטון הימין"

    שרת התחבורה מירי רגב כתבה בפתח הדיון השני של ראה"מ כי היא מאמינה בחפותו והוסיפה, "ומאמינה שגם תוצאות הבחירות יביאו זאת לידי ביטוי, עם ניצחון הליכוד בלמעלה מ-40 מנדטים"

    The trial against Israeli prime minister Benjamin Netanyahu at the District Court in Jerusalem. PM Netanyahu is on trial on criminal allegations of bribery, fraud and breach of trust. February 08, 2021. Photo by Reuven Kastro/POOL ***POOL PICTURE, EDITORIAL USE ONLY/NO SALES, PLEASE CREDIT THE PHOTOGRAPHER AS WRITTEN - REUVEN KASTRO/POOL*** *** Local Caption *** ???? ??? ???? ????? ???? ??????
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדיון השני במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נפתח היום (שני) תחת אבטחה כבדה. ראש הממשלה קרא אמש לתומכיו שלא להגיע בשל סכנת המגיפה ולכן גם שרי הליכוד וחברי הכנסת לא יגיעו והתייצבו יחד עם ראש הממשלה במשפטו. חברי הכנסת של הליכוד הביעו תמיכה בנתניהו וקרא למשפטו: "ניסיון חיסול פוליטי".

    שרת התחבורה מירי רגב כתבה בפתח הדיון של ראש הממשלה, "אני רוצה להודות למאות פעילים שהתקשרו אליי במהלך הימים האחרונים וביקשו שנלך יחד לחזק את ראש הממשלה כפי שעשינו בעבר. לצערנו, התחלואה הגבוהה והמציאות של משבר הקורונה הביאה את ראש הממשלה לקרוא לכל אחת ואחד מאיתנו באופן אישי לשמור על הכללים ולהימנע מהגעה הבוקר לבית המשפט".

    רגב הביעה תמיכה בראש הממשלה וכתבה, "כמו רבים בציבור אני מאמינה בחפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומאמינה שגם תוצאות הבחירות יביאו זאת לידי ביטוי, עם ניצחון הליכוד בלמעלה מ-40 מנדטים. בעזרת ה׳ נעשה ונצליח".

    חברת הוועדה לבחירת שופטים ח"כ אוסנת מארק כתבה היום בפתח הדיון השני במשפטו של ראה"מ נתניהו: "היום יוצא לדרך שלב נוסף בניסיון החיסול הפוליטי של שלטון הימין המכונה תיקי נתניהו".

    ח"כ מארק סקרה את המחדלים וההתנהלות הבעייתית של הפרקליטות וכתבה, "אחרי שהתביעה סירבה למסור מסמכים והקלטות בטענה שאין כאלה ולאחר מכן אלה צצו באורח פלא כנספחים לכתב האישום – אחרי כל אלה, מגיע שלב שמיעת עדי התביעה בעיתוי מדהים ואקראי לגמרי – בסמוך לבחירות".

    לטענתה, "התביעה מבקשת להאיץ בשמיעת עדי התביעה, דרך מצויינת לתפיסתם לקעקע את אמינותו של ראש הממשלה בימים שלפני בחירות גורליות. אם התיקים הללו היו מבקשים את הדין ואת הצדק, היו דוחים את שמיעת העדויות עד לאחר הבחירות כדי שחלילה לא ידבק בהליך רבב פוליטי. אבל הם לא".

    בסיום דבריה כתבה מארק, "חפותו של ראש הממשלה תתברר ותתבהר, מגדל הקלפים ימשיך לקרוס וניסיון החיסול הפוליטי ייכשל ויגווע כלעומת שבא. ראש הממשלה נתניהו,
    חֲזַק וֶאֱמָץ אַל תַּעֲרֹץ וְאַל תֵּחָת כִּי עִמְּךָ יְ-הוָה אֱ-לֹהֶיךָ בְּכֹל אֲשֶׁר תֵּלֵךְ".



    0 תגובות